Záruka a servis

ZÁRUKA
Záruční doba je 24 měsíců pokud není u konkrétního výrobku uvedeno jinak a začíná plynout ode dne převzetí zboží spotřebitelem.

ZÁRUČNÍ LIST
Z důvodu urychlení doručení zboží k zákazníkovi, je zboží co nejrychleji expedováno přímo ze skladů nebo od výrobců. Záruční list se nachází v balení výrobku. Proto pokud požadujete potvrzený záruční list, zašlete nám ho na adresu InterStore.sk - ABGT NET s.r.o., Dolnozemská cesta 3, 851 04 Bratislava, Slovensko (nezapomeňte uvést adresu kam má být záruční list doručen a číslo daňového dokladu - faktury), a mi Vám ho obratem vrátíme zpět potvrzený.
V případech, kdy výrobce ke zboží záruční list nepribaľuje, Vám jako záruční list slouží doklad o koupi - faktura.

REKLAMACE
Reklamace si spotřebitel uplatňuje u prodávajícího, u kterého bylo zboží koupeno. Pokud je však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro spotřebitele bližším, uplatní spotřebitel právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy.
Reklamace zboží poškozeného při dopravě:
TOPTRANS - Podepsáním předávacího protokolu prohlašujete převzetí úplného a nepoškozeného zboží. Doporučujeme Vám před podpisem důkladně zkontrolovat obal spotřebiče, připadne otevřít balení a zkontrolovat samotný zboží. Jakékoliv poškození zapište do přepravního listu dopravce. Případnou reklamaci zboží poškozeného dopravou musíte uplatnit u prodejce nebo dopravce bezodkladně po jeho převzetí.

POSTUP PŘI REKLAMACI
Pokud se ve Vaší blízkosti nachází autorizovaný servis určený na odstraňování závad na zboží, doporučujeme Vám, abyste využili jeho služby. Urychlíte tak vyřízení Vaší reklamace.
Uplatnění reklamace u prodávajícího:
Kontaktujte nás na telefonním čísle 227 044 044. Zašleme Vám formulář, (formulář můžete vyplnit zde) který vyplníte a spolu se zbožím, dokladem o koupi a záručním listem ho doručíte na adresu InterStore.sk - ABGT NET s.r.o., Dolnozemská cesta 3, 851 04 Bratislava, Slovensko. Zboží zasílejte pojištěný a vhodně zabalený, nejlépe v originálním obalu.

SERVIS
Seznam autorizovaných servisů / příslušnému naleznete v dokumentaci k výrobku, nebo i na stránkách výrobců, např..: